ناقلا بازی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ پسرم خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 25831
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


خاطرات پسری




پسر فسقلی من از الان سر بسر مامانش می ذاره

وقتی کنترل دستمه ، میای بی هوا از دستم می کشیش و فرار می کنی .

وقتی بهت می گم بدش بده پسره شیطون

با شیطنت می خندی و می پری رو مبل

همیشه وقتی می خوای فرار کنی میری رو مبل ، شاید این بخاطر حافظه ژنتیکی بشریته که موقع فرار

به بلندی ها پناه می برن .

وقتی هم که دارم تی وی می بینم میای موهامو میکشی و می خندی

عجب بچه فجیعی است ماشاله .

بدشم من کلی قلقلکت میدم و قش قش می خندی .

خیلی دوست دارم این کارات رو ، البته فعلا !!!

به هیچ عنوان بهت قول نمی دم که تا چند ساله دیگه هم همچنان هلاک این شرارتات باشم آقا کوچولو .

شکلات و قند و کشمش خیلی دوست داری

وقتی میریم خونه مامانی اینا ، اغلب رو میزشون هست .

و حسابی از خودت پذیرایی به عمل میاری تو فرصت مناسب که بازم اگه بخوایم ازت بگیریم

پا میذاری به فرار

اغلب عصر با بابا خواب قیقلوله می کنید و اغلب من فرصت رو غنیمت می شمارم و استراحت می کنم ! نخیر

میرم آشپزخونه و مشغول کار میشم تا بیدار نشدی و آویزن من که بغلم کن منم ببینم چکار می کنی .

وقتی بیدار میشید بابا بغلت می کنه و بی سر و صدا میاید آشپزخونه و تا منو میبینی بلند می گی

 

 

بَ 

منم که خوراکم پریدنه

.....................  

ادامه مطلب برام مقدور نیست چون بیدار شدی و

 

بازم داری تمرینات ژیمناستیک میدی به لپتاپ و  مقاومت کیبرد رو

در برابر اصابت اشیای آسمانی می سنجی

همچنین تعیین آستانه تحمل اعصاب من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : مامان